Trots att bloggen...

Varit tyst i över tre månader är ni ett litet gäng som tittar ín dagligen. Trevligt tycker jag. Skaffa bloglovin och följ mig där så behöver ni inte titta in i onödan ;)

I mitt liv rullar det på som det ska. Jobbet funkar bra och nu när skolorna slutat så är det ganska lugnt, vi inväntar kongressen och sen blire semester! Underbart!

Öland en vecka, kryssning samt Alfonhotellet är det jag vill lyckas boka in. Vi får se vad som händer.

Sökte till BL 2011. Är väl både glad och besviken över att jag inte fick samtalet om att gå vidare. Jag vill verkligen verkligen göra det. En sån här chans kan man inte säga nej till om man får. Men samtidigt så skulle jag ljuga om det inte skulle svida i hjärtat att åka iväg tio veckor från Olivia. SVIDA...Brutalt. Jag kände det nu senaste dagarna och var väl mer rädd att samtalet skulle komma. Visst, det kan fortfarande komma, men de borde ha ringt mig nu om jag hade gått vidare.

Jag vill vill vill göra det. Hade jag inte haft Olivia hade jag varit brutalt besviken över att inte ha fått samtalet, men nu så är jag besviken, men också lättad. Hon är min kärlek. Hon är mitt ljus i livet. Jag har som längst varit iväg från henne 3 nätter sen hon föddes, nu när det blir jobb i Åre en vecka så får jag känna på det. Men tio veckor. Det är enormt lång tid för en mamma.

Jag tror att anledningen till att jag inte går vidare är dels att jag inte är bra tv, men såklart att jag är ensam med Olivia. Annars hade jag nog haft en chans ;) ;) ;)

Men nu kör vi BL på gården. Granntjejen tränar mig o syrran på gården. Så det är grymt! Nu kör vi beach 2020 igen :D

Dags o sova, jobb imorgon!

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: