När 2010 blev 2011...

Tänkte skriva nån sorts nyårsresumé. Men vet inte riktigt om jag orkar det nu kommer nog imorgon. Dessutom har jag inte bloggat särskilt mycket så jag har väl glömt mer än halva året.

Det gamla året avslutades med mina fina syskon, respektive och underbara barn. Så började också det nya året och sen fick vi skjuts hem av A. Ursnäll är han! Olivia somnade till Harry Potter och de vises sten, och jag har spenderat en halvtimme och 11 km på cykeln framför ett avsnitt OC. Underbar serie.

Nu ligger jag i soffan och ser mera OC. Ska väl snart sova.

Året som gått då?
Jag är supernöjd med vad 2010 har givit mig. Det har varit ett underbart år och det har hänt mycket bra saker.

Och det skriver jag om imorgon. HAHA!

Jag hoppas att 2011 börjar bra och morfar blir bättre. Det är min högsta önskan för 2011. Tänker på honom så mycket. Men han är en krigare och jag hoppas att han klarar det här.

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: