Majestiq 12

Det är visst en månad sen jag bloggade senast. Hmm. Snacka om bloggpaus. Men det har inte varit meningen. Men bloggar mer i den andra bloggen. Och sen har vi ju fejjan. Men den här helgen KRÄVER ett blogginlägg. Den här veckan kanske tillomed.



Vi kan ju börja HÄR!

Majestiq 12.
Helt sjukt. Underbart. Maffigt. Mäktigt. Coolt. Nej fy fan!
Jag lever på den här lördagen länge.
Det kan nog mycket väl vara en av de bästa i mitt liv.
När Flisan o jag sitter o halvskriker i bilen när vi ser arenan, poliserna, kön. Vilken jävla känsla.

SchlageroLojzan är numera Hardcorebrutta!
Nörd sa Bella. Men jag är fan stolt nörd. Det är så jääääävla COOLT!





               
          McBitch                                                             McSlut



Vill blogga mer. Men skolan kallar. Kanske kommer ett inlägg snart igen som handlar om veckan som gått. Bästa veckan... BÄSTA!

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: