Slutet närmar sig...

Och det med stormsteg.
Efter handledning igår kändes det bra. Lite småkraffs bara och sen har jag rott uppsatsen i hamn.
Men efter paniksamtal med Anneli idag och klagomål på saker som vi gjort ungefär sammalika så är jag nervös igen. Det här kommer bli jobbigt. Och värst blir det fredag och framåt när vi bara väntar på domen. Får uppsatsen gå upp eller inte???
Usch ja. Men ajg gör mitt fix, och sen får vi se vad som händer. Läskigt är det minsann.
GE MIG MIN EXAMEN!!!

I sommar blir det juridikplugg i år igen. Ska bli kul. Jag gillar juridiken.
Det blir dock över heeeela sommaren, och det gör lite småont i hjärtat. Men men, va faaan. Så får det bli :)

Har dessutom bokat in en kryssning med eliten. :)
Blir i juli. Hoppas att asmånga hänger på!!! Ska bli riktigt nicebice :)

Annars rullar livet på som det ska, mycket mycket mycket skola nu med uppsatsen, men som sagt. På fredag är den inlämnad och klar. O detta ska firas med grill eller utemiddag, vi får se :)
Det firas iallafall med ledig helg och utgång i Sörping?? Vad tänkte jag där:)
Aja, vi får se. kan bli kul o ha reunion med Natta o Lotta. Är ju storåfestivalen så kan ju va lite drag på grejerna. Haha :)

I helgen var jag ute. Bella som inte vart ute på 3.5 år ville ta sig ett glas vin och en sväng om på hugo :)
Jag hade inte ätit, pluggat sönder mig och inte sovit någonting på två nätter. Så min lust var inte i taket om man säger så :)
Men jag hade ju lovat lillasyster. Så vi drack lite här hemma. De tre tjejerna och Fredrik. Sen drog vi till Hugo. Hugo är inte min typ av ställe. Och när man ser brudar som jag hade antimobbningsläger med som projektarbete i trean då tycker man nog att det är liiiite för smått på krogen :(
Dessutom var det typ inget folk man känner heller. Lite tråkigt. Men men.
Bella hade dyngkul iaf. Haha, och det var väl huvudsaken. Hon ägde scenen skulle man kunna säga. :)
Sen drog vi till jobbet. Där hade jag däremot väldigt trevligt och gick hem typ 05.20 på morgonen.
Jag råkar tycka om mitt jobb ganska mycket. Promenad hem på morgonkvisten och sen tog jag med datorn till sängen. Där tokdeckade jag. Med datorn i sängen. Bitterheten var väl lite lagom när jag vaknade 10.30 av ett sms från Bättre :) Vilken tur, annars hade jag tokförsovit mig. Sprang till jobbet typ och började 11 :) Tur att man numera bor nära ;)

Jobbade 11-20 och sen hem o pluggade, duschade och laddade för ännu en utgång. Lördagen var lite roligare faktiskt. mer folk, men sämre musik. Sög hästpung eller nått sånt :)
Sen gick Bättre o jag till jobbet o hängde lite med storbiffen ;) Haha, kuligt värre var det. INGEN trodde på att vi var nyktra. Haha, hade inte druckit en droppe och ingen trodde oss.
Jag dricker ju dock väldigt sällan men får typ alltid höra "VA??? Du kan väl inte köra nu???" När jag ska ta bilen.
Jag är ju en sån person som har roligare utan alkohol. Alkohol är inte bra för människan, så är det.
Blev inte en lika sen natt, åkte hem runt 04.40 eller nått, och sen sängen direkt!!! Upp vid 10.15 och fick ännu en gång springa mot jobbet.

Har haft en lovely helg. Kunde väl ha blitt lite bättre. Men nästan inte :)
Är så nöjd med att jag bytte restaurang.
Dock kan jag sakna Ingelsta massor. Inte restaurangen utan mina tjejer o grabbar. Mattis, Peder, Albin, Eric, Flisan, Catti, Sanna, Nisse mfl :)
Men jag träffar dom ju ändå som tur är. Bästa <3

Nej, fy fan vad nöjd jag är med livet nu. Nu när jag sovit ifatt lite efter helgen. När jag är trött blir jag lite mera ledsen och saknar mångt och mycket!!!

Nu ska jag se klart Grease och sova. Niiice.
All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: