C-uppsaaaaats!

Bloggen är inte prioriterad för tillfället. Jag skriver, skriver och skriver!!!
Och på kvällarna är jag dyngad.

Men jag bjuder på två härliga bilder från Orsa.


Det var marknad i Orsa när vi var där. Årets Händelse som det så fint kallades.
Här är Sverigemannen!


Vi stannade ju självklart till hos honom och provade lite peruker :)
Jag och Maria på kanterna som är Processledare, tjejen i mitten är en av våra ungdomar som vi jobbar med :)

vill ni kolla deras blogg och många andra gruppers bloggar eller bara se vad jag gör på mitt andra jobb så kolla in hemsidan.
www.drugsmart.com

Nu ska jag återgå till Stigma, avvikande, totala institutioner och så vidare!!

All min kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Sandra Kantojärvi [ Foto & vardag ]

Det får ni gärna göra. Det var ju jätte länge sen vi sågs nu och ändå bor vi bara ett kvarter från varandra. :/ :)

2010-05-10 @ 07:26:33
URL: http://mepublished.blogg.se/
Postat av: Minna

Hittade din blogg via facebook.. och kände igen mig.. Det är ju Sverigemannen allas orsas Mange

Rekommenderas skarpt att göra lite busiga inköp, feststämmningen blir total.. (lockar alla till skratt och extra busigheter!



www.sverigegrejer.se



trevligt att läsa!



Hälsningar fr Orsa

2010-05-12 @ 15:47:06
Postat av: Mange

... och här kommer han i egen hög person ;)

Sverigegrejer finns även på Facebook så klart!



Nu till veckans tankenöt.

Gissa vems linsskydd som hade gömt sig i armhålan på vem!!!



Skicka svaret till... Ähh... Vet inte men ni fick nåt att fundera på iaf;)



// Later

2010-05-19 @ 19:51:54
URL: http://www.sverigegrejer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: