blir nog inte mycket till sömn inatt :(

Lilla fisungen har gått o dragit på sig feber. Stackars liten, vi skulle ju ändå vara lediga imorgon så det gör ju inte så mycket. Dock får vi väl antagligen ställa in tandläkaren :( och kanske vara hemma resten av veckan. BLÄ!
Men men!

Idag har det varit föreläsning. Sen hemmaplugg och sen vidare till min finfina morfar. Han är bättre, men ganska förvirrad. Jag hoppas att det blir bättre. Lilla morfar.

Jag vill tatuera mig, jag vet precis vad det kommer bli för nått. Jag tror det blir bra. Kommer skriva mitt efternamn och sen göra tolv stjärnor runt. En stjärna för de som ligger mig närmast i hjärtat. Jag vill göra något som betyder mycket för mig, och det gör dessa tolv personer otroligt mycket. Därför skriver jag vårt gemensamma efternamn och sen en stjärna per person. Det kommer bli fint.

Kollade deklarationen och var nöjd med att jag får tillbaka lite. Fick sen höra att någon annan får tillbaka massor o då blev jag avis, haha. Jag vill med ha så mycket!!!! Ska börja betala för mycket så det blir en bonus varje sommar, haha :D:D

Nu ser jag nått program som Gardell har, om Jesus. Haha, Jag som är typ största ateisten. Inte bra :)

Ska sova strax, har en helg o se fram emot. Kommer bli bra.

Det vankas våffelkalas, besök från Gbg, filmochmatmys med F och tropicariet med världens bästa fru. Olivia pratar om det hela tiden. haha. Tror jag eventuellt har en dejt med Natta också på lördag eller nått och ska kanske träffa Lotta på stan på fredag. Måste dock hålla i pengarna då. SHOPPINGFÖRBUD!!!! Aaaja, skönt med ledig helg.

Godnatt!
All min kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Låter som en bra ide att ha shoppingförbud!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: