Dagens mil avklarad.

Sådärja, känns bra att ha kommit igång nu. Dagens mil är avklarad. Det är verkligen asjobbigt dom första fem minuterna men sen jäklar går det av bara farten =)
Bra musik är ju ett klart plus, samt lite Greys eller annat bra på tv.

Kan inte riktigt förstå hur jag höll på i Kalmar. För då var jag riktigt jäkla duktig om jag får säga det själv. Och det får man ju =)
Jag tränade friskis typ två-tre dar i veckan. jag cyklade på motionscykeln en timme flera dar i veckan samt dansade dansmatta ett par gånger i veckan. Vissa dar låg jag till och med på golvet och gjorde situps och "armhävningar". Jag vägde dock x antal kg mindre där, och jag gick ner ungefär sju kg på vårterminen nere i Kalmar. Sen blev jag ju med barn och sen gick jag upp mer. Och nu börjar jag cykla igen :) BRA VA???
Tredje dagen nu med en mil... Imorgon och fredag blir det en mil. Sen blir det vila i helgen. På måndag ökar vi takten. Blir 1.5 mil då och resten av veckan... Sen ökar jag nog styrkan för benen och går tillbaka till en mil, och sen 1.5 mil, och sen kör jag så... Får se hur länge jag orkar. Haha :) För det blir nog jävligt tungt efter typ nivå 4 eller nått. jag cyklar på tvåan nu. Jag hoppade ettan =)

Alldeles för mycket träningsprat. haha, kanske ska börja träningsblogga. Mohahahha, inte en chans. Men jag tror att kombinationen motionscykel plus dagispromenader är en helt okej motionsform just nu... Sen ska jag köpa friskiskortet i höst. Funderar på både gym och jympa. Så jag blir lite mer tränad i ryggen eftersom att den gör så himal ont nu. Men Tildis-massagen hjälper den lite iallafall :)

Har även ringt lite samtal idag för att fixa informanter till kandidatuppsatsen. Snart jävlar tar jag min examen. Och sen ska det pluggas två år till. Jag hoppas jag får ett jävligt bra betalat jobb sen efter allt detta plugg ;) Nejvars, pengarna är inte allt, arbetstiderna är det viktigaste. Jag vill ha ett 7-16 jobb. Helst ska det ju vara ett ganska bra betalt jobb så man klarar av att jobba typ 8-15, det vore ju perfekt.

Nej va fan jag vet inte vad jag yrar om längre. Imorgon ska stackars Fisungen vara på dagis till 17.15. Min lilla skrutt!!! <3 Skolan hela hela hela dagen. Blllläääää!

All min kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Duuuktig du är.. Carlén systrarna är på GGGGGG fan vad slima vi kommer bli haha

2010-04-08 @ 05:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: