Ångest!!!

Jag har skolångest...
Till hösten ska det sökas masterprogram.
Jag var helt hundra på att jag blir i norrpan två år till, och sen resten av mitt liv. För det är så det ser ut. Men idag satt jag och kollade master, och jag hittade två som låter så himla mycket bättre än den som är här.
Den ena är i Göteborg, och är en master i kriminologi. Har ingen aning om ifall jag skulle komma in, men fasen vad kul det låter. Den andra är i Östersund och är Samhällsvetenskap/socialt arbete. Låter också askul. Så dom två har jag sökt som etta o tvåa. Trea kommer Linköping och Socialt arbete. Men den låter inte lika rolig som dom andra...

Det fanns många många fler intressanta, jag sökte sex av dom... en hette misbruksochberoendevård. Den skulle jag ju mest av allt vilja gå, men den var i Växjö och på halvfart bara, och jag vet inte riktigt hur det där funkar asså. Så den sökte jag i sista hand :)

Men men... Ångesten ligger ju i att jag inte kan flytta härifrån. Även om jag vill. Haha, vad ska jag göra i Östersund. Och hur skulle jag överleva utan min älskade familj och världens bästa vänner. Men jag vill ju plugga det som är mest intressant med. Asså jag dör ju nästan. Vet inte vart jag ska ta vägen nu... BLÄ!!!!
Tips någon???

Ibland kan människor bara vara världsbäst och då tycker man om dom lite extra mycket. <3

Skulle ju kört 1.5 mil idag på cykeln, men det blev bara 1.2... Olivia ville inte riktigt bada mera. Men men, imorgon tar vi 1.5.

Dagens bild:



Mammas glasögon och fjortisplutet... She´s a Carlénare :)

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: