Älskade lördag

Och vilket bättre lördagsnöje finns det än o tvätta???
Skönt, blir av med nästan all tvätt nu. Suvve!
Bokade in nästa torsdag nu så man har lite rent på personalfesten. Fan va kul det kommer bli. Black or white tema på Otten, förhoppningsvis nån annan mat än tacos, och en underbar kväll med bästaste folket <3 Kommer bli riktigt kul =)

Vet ju hur kul det var när vi hade Otten sist =)

Jag undrar om det är lite lekar inplanerade... Haha, kanske skulle ta med lite sopsäckar, snören och andra grejer o köra en spontan femkamp. Haha... Men det blir kanske lite överkurs. :)

Ja tvättstugan idag, annars händer inte så mycket. Vi ska väl ge oss ut på en promenad sen. Och så har jag tagit fram lite kött ur frysen så det blir god mysmat sen. Gå o handla lite lördagsgodis sen med. Tråkigt det är när man är fattigast i Sverige, trots shoppingförbud ska kanske tilläggas, och man kan inte hitta på någonting kul.
BLÄ!
Och vädret tillåter ju inte så där jättemycket det heller... :(
Kanske ska ta mig en mil på cykeln, hade vilodag igår. Ofrivilligt för det hanns liksom inte med. Olivia o jag somnade ungefär samtidigt. Och jag vill ha ganska hög musik, och det får jag ju inte ha när hon är vaken. Men idag blire nog.

Olivia vill baka pepparkakor. Hmmm, hon förstår inte riktigt det där med att man har pepparkakor runt jul :(

Tillbaka till tvätten.
All min kärlek <3


Kommentarer
Postat av: liz

Det låter nästan som min lördag. Fast min promenad blir till min syster och äta kladdkaka , hehe



spana gärna in min blogg har just nu frågestund tills imorn så ställ gärna en fråga :)

2010-04-10 @ 12:57:21
URL: http://www.wifeey.bloggplatsen.se
Postat av: innz

fin blogg!

har spørrerunde på bloggen min btw :3

2010-04-10 @ 16:20:12
URL: http://iingupingu.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: