Give me a goodlooking cop.

"Hej, jag ska berätta en sak, ska bara gå ur hörhåll först"
"Haha, okej? Handlar det om..."
"Nej nej, vänta, ska bara räkna... Vi har 1,2,3,4,5,6,7,8! stycken poliser här nu"
"Nej va??? Är min snygging där?"
"Yes, dom tar ett helt långbord och alla är UNGA!"
"Men va faaaan."
"Är han med så fina ögon där?"
"Nej... eller jo vänta, jo han är här"
"Men skit också."
"O nu kommer det två till!!!!!"
"Sjysst att du ringer för o berätta det för mig."
"Ja jag tänkte, det här måste Lojzan få höra"


Okej. Nej jag är inte polistokig. Sjysst Flisan. Haha =) Hatade henne lite lite lite då den stunden. Hade inte gjort nått om jag stod på Donken o fick dregla lite när dom kom. Men min snygging var ju där tidigare så jag klarar mig hyffsat i alla fall =)

All min kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Flisan

mehehehehe :D fan vad bra det va. alla brudar stod i fronten. ÅH! det va fint

2009-09-28 @ 01:20:14
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/
Postat av: Sofia



Sexuella trakasserierwelike! ;P

2009-10-17 @ 23:21:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: