"ni vet den där frukten som kommer i slutet av sommaren"

Ja just det, blåmesen. Det visste ni va?

Haha, har varit på kurs i helgen med Local Hero. Det var underbart roligt. Vi spelade "Med Andra Ord" på kvällen och Aliza skulle förklara blåmes, men såg fel och trodde det var blåbär. Hahaaha!
Det är alltid väldigt mycket skratt tillsammans med dessa människor. Och det är urkul tillsammans med dom. Och vilken mat vi får. Helt underbart. En jääääkla massa mat, känns knappt som att man gör annat än äter!

Åh det känns som att jag hade så mycket att berätta om kursen. Så mycket jag skulle dela med mig, men nu när jag sitter här kommer jag inte på nått nästan.
Våran chef är helt underbar. Så peppande och positiv i alla lägen. Dessutom ger hon oss så himla mycket positiv feedback så det är sjukt =) Det gillar vi.

I slutet av helgen fick vi alla ett varsitt A4 på ryggen och alla gick omkring och skrev vad vi tyckte om varandra. Så himla kul att läsa. Jag fick underbara komplimanger.

-Glädjekälla
- Älskar din entusiasm
- Engagerad
- Charmig och trevlig
- Fortsätt att sprida glädje.
- Kul brud
- Gulig
- Positiv
- Såå glad =)
- charmig och stark
- Uppskattar den glädje du sprider
- Glimten i ögat
- Vilken peppad tjej
- Du är BRA!
- Fantastiskt skratt och underbar person!
- Du är charmig, leende och mycket trevlig!

Förstå vad kul och vilken boost för självförtroendet att få det här =)
Det roliga var att jag hade berättat en historia om det här innan vi gjorde det. Det handlade om när vi gick i trean kanske och gjorde så här en alla hjärtans dag, men vi skickade omkring ett hjärta som alla fick skriva på. Haha, den enda kommentaren jag kommer ihåg var "Gulig" Haha, någon hade tänkt skriva gullig, men kunde väl inte riktigt stava. Och när jag såg den kommentaren nu på mitt papper så log hela jag. Gud vilka underbara kollegor man har :)

Det var underbart skönt att komma hem efter helgen. Även om jag har haft så himla kul. Men oj vad man saknar det lilla hjärtat när man är borta. Tokigt mycket! Ååh, hon är ju för underbar!!!

Idag har jag köpt tyg. Lojzan har suttit o knåpat lite och nu ska det sys muffar till mina ben. Haha, jag har nålat ihop dom och klippt ut tyget, men dom ska bara sys ihop så är dom klara. Kommer bli skitbra på torsdag. Angerfist på torsdag kommer bli KALASBRA!!! Åååh vad jag längtar.

Nu är det tre seminarier den här veckan, sen blire Raise your Fist.... FOR ANGERFIIIIIIIIIIIIIST! LYCKA!

På onsdag kommer Han och hälsar på. Tre dagar och två nätter ska vi ses. Det kommer bli underbart! Saknar så mycket!!! <3

Nu ska jag krypa till kojs. Tidigt uppe imorgon.

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: