Off to work =)

Okej mina vänner. Har tagit på mig arbetskläderna nu.
Är inte van o ta pådom så här dags, dom brukar ju alltid tas av vid den här tiden annars. Som senast då alltså.
Men nuär dom på, och jag väntar på mina små söta vännor Sanna o Jenny.
Vi ska stå i kassa ikväll o har kassorna bredvid varandra. Det här kommer nog bli guld.
Det är verkligen superkul o jobba natt där. Eller vi får se, det kanske bara var kul sist. haha, får la se hur det blir ikväll.

Har varit sämst på att blogga ett par dagar nu, men det är så på helgerna. mycket jobb och lite fritid.

Men nu fick ni en snabb uppdatering.

Hade egentligen tänkt att gå ut idag, men sen fick jag sälja in mig hos MArzipan så jag fick jobba hos dom. Yeheeey :D O då va Sanna o Jenny md på, haha, det var vi som hade tänkt gå ut egentligen :)

Men det här kommer bli guld!
Fyra extra timmar till mig, catching!

slutar vd 04, då är det bara hem o bädda ner sig för vid 11 ska jag vara på mitt jobb, utvilad och glad :D


Så här galet kan det bli på personalfest med världens bästa arbetskamrater <3

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: