Snart ledig helg...

Åh äntligen så är det snart en ledig helg. Skönt!
Imorgon ska det fixas lite med Projektokompetens, samt sista på Antologin som ska vara inskickad på måndag.
Även om helgen är ledig så känns den inte ledig, ja ni förstår.
Vilken vecka vi har framför oss. En helt sjuk vecka. Blandad med sorg och glädje.

Lördag: Dop för lilla Jennifer.
Söndag: Mors dag med middag på restaurang med hela familjen.
Måndag: Begravning för min fina farmor.
Tisdag: Pappa som fyller år.
Fredag: Mormor som fyller år. Sen 17-23,30
Lördag: 13-23,30
Söndag: Jobb, minns ej tiden.

Det är verkligen Pain som kommer den här veckan...
Känns oerhört sjukt att gå på begravningen. Jag har fortfarande inte vant mig vid tanken på att farmor är borta.
Känns verkligen sjukt.
Får se om man åker med mamma o pappa hem på söndag o tar bilen då om SAABen är okej. För vi ska ju ta oss ut allihopa på måndag. Så det vore ju enklast, får tala med min kära far om det.

Igår kom Geften förbi. Det var kul o se han. Lite oväntat när han ringer, o säger att han kommer om en halvtimme. Olivia sov med så det var lite tråkigt. Annars hade man ju kunnat bjuda på något. Men han tyckte nog det bara var skönt o slippa köra en stund. Han ville att jag skulle åka med till Jönköping, haha! Så han fick sällskap!
Jag sa åt han att han kunde hört av sig tidigare så hade vi kunnat åka med hela vägen till Gbg =)
Så nu flyttar han tillbaka dit, o om jag fortfarande vill till Götet om ett år så har man ju iallafall boende medans man söker lägenhet  ;)

Olivia o jag är kaninvakt, o hon är superduktig den lilla Fisungen!
Hon plockar blad till Tuwa o så. Sötunge!!!
Sen när vi går säger hon hej då ninen, go natt =)

Idag hade hon showat för kompisarna på dagis, haha =) hon hade stått på en rund matta med pälsmössa o en halsduk o sjungit o dansat. Haha =) Snacka om att vara en liten showartist :)
Berätta jag att jag var på utvecklingssamtal?
Det gick iallafall sjukt bra. Dom hade inte ett negativt ord om Fisen, och jag var lite smått orolig för dom för hon kan vara så himla envis, och det sa dom att hon var, men inte på ett dumt sätt. Och så sa dom att alla vill vara kompisar med Olivia, så hon har mycket kompisar, alla vill leka med henne för hon är så fantasifull o glad. Hon har en liten bästis som heter Lucas, men det visste jag redan.
Och att hon sjunger och pratar hela tiden. Och det är precis som hemma =)
Men det var kul att höra att hon har mycket kompisar och att alla tycker om henne. Hon är en liten populär tjej :)
Fina bebis <3 <3 <3
O dom hade ett urgulligt kort på henne o Ayelen när de satt på en varsin potta. Så söta!!!
Och samma dag som utvecklingssamtalet så hade hon bajsat på pottan.
Maria hade frågat om det kom något kiss, då sa hon:
Nej, bara liten klutt.

Haha... Älskar dig så det gör ont!!!

Var hemma hos mor o far i måndags o körde nya bilen, samt gav Lottas bebis det lilla paketet. Hon var så söt i kläderna, men det var fortfarande tokstort. Haha =) http://absolutlotta.bloggagratis.se Där kan ni se henne i barbarpappaklänningen :)

När jag var där skickade jag spotify till mig själv. And I love it!!!
BÄSTASTE!!! Skitbra.
Tokmycket bättre än o youtuba allt. haha :D

nej vars, nu har jag yrat tillräckligt. Ska sova lite.
Mitt huvud är helt slut. Och jag vet itne varför. Jag bara orkar inte. Så känns det. Yeay!
SLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!

Godnatt mina fina.

Everyday, we started fighting.
Every night, we fell inlove.


all min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: