Fisen hemma...

Nu är rummet urstädat. Va skönt när sängen kommer och det blir ordning i det rummet. Sen ska jag få upp den andra sängen till Sara tror jag. Dom ville ha en gästsäng. Och det är ju faktiskt hennes så hon får ta den.
Jag har även tagit isär spjälsängen. Shit vilket jobb asså. Men nu är den isärplockad och det är bara för Jochen att komma och hämta den.

Nu ska jag ta tag i rena kläderna som ligger över hela min säng. Konstigt att man aldrig har några kläder, men ändå har man hur mycket som helst. Ja ni tjejer förstår nog hur det är. Seriöst så är min "walkincloset" för liten för ALLA mina kläder. O ändå har man samma sak hela tiden....

Blir bra när jag får ordning på allt. Funderar på o slänga iväg massa skit, massa som man inte använder. Har ju börjat sälja lite av Olivias gamla kläder på tradera... o det andra har ju Linnéa o Jennifer..

Jag måste hitta min dosa på tal om ingenting =)

Nu ska jag prata vidare med Anneli om min "flört". ;)

All min kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Anneli

mer flörtar till Louuise:)

2009-04-01 @ 12:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: