God morgon...

Bara för att.... så sitter jag här o bloggar.
Det händer inte så jätteofta längre.
Vet inte vad jag ska skylla på, lusten antar jag.

När man inte riktigt kan skriva om sånt man vill skriva om, då är det inte lika kul.

Annars då?
Jo då, det är bra. Livet rullar vidare och i Juridiken har vi kommit halvvägs. Känns sjukt. Och snart är tentan och till den gäller det att plugga som ett as. Mamma o dom drar till Oknö dagarna innan så det är perfekt. Även om jag väldigt gärna vill föla med, så vill jag ännu mer ha ett G på tentan. Det känns som prio 1.
Igår åkte jag med juristen. Det var trevligt. Han bjöd på lunch och det resulterade i att vi kanske ska ta en tripp till Kolmården med alla barn. Jag har ju nämligen två gratisbiljetter. Nice =)
Och nej ni behöver inte gå o hoppas. Haha, känner la min familj. Det är bara vänskapsnivå på det hela =)

Nu ska jag iväg o servera kaffe på en begravning. Känns inte alls kul.
Det var en väldigt fin människa som gick bort.

All min kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville bara säga att du är så bra/kram mamma

2009-06-24 @ 10:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: