dagen med stort S SLAPP!

Hejsan mina vänner.
Nu har det varit full fart ett par dagar. O idag låg vi i sängen läääänge.
Sen käkade vi helgfrukost tillsammans med mina för tillfället inneboende "brunstiga tonåringar" som Sara så fint kallade dom. Olivia o tjejerna sitter o ser Horton nu, och jag tänkte ta tag i städningen lite.

Nej nu kom min trotsunge hit. Ajajaj, vad trotsig den ungen har blivit. Men jag älskar henne lika mycket ändå. Men OJ! Jag trodde inte hon kunde bli värre innan, men nu är allt tvärtom liksom. Gaaaah!

Middag hos mormor är inbokad idag. Gud vad gott. Alltid skönt att slippa laga själv. Sen tror jag att Afro kommer hit ikväll o sover här.

Imorn fyller min underbara brorson två år så det ska vi fira ordentligt.
På fredag beger jag mig till Örebro för att leda några ungdomar i unga KRIS för att försöka anordna ett drogfritt ungdomsdisco. Känns bra, bara det att alla är på semester och den andra processledaren jag åker med har inte riktigt hört av sig. Så jag får la snällt vänta lite.
Måste ju boka tåg idag eller imorgon.

Nu ska det städas lite.

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: