The love of my life.

                     
Olivia i sin dansklänning. Är hon inte världens finaste?
På lördag börjar vi, hmm, jag hoppas att ajg kan vara med. Försöker tajta mig själv en timme. Hoppas ju självklart att det kommer fungera. Annars kommer jag vara med på dansen ändå, och blir jag någon minut sen till jobbet så får det bli så.
Men jag hoppas ju på att ha bilen till jobbet, därav vill jag bli tajtad =)

Hade tänkt få in ett dagens horoskop idag. Haha, men jag struntar i det. Enligt horoskopet så har jag ett underbart kärleksliv, och min partner avgudar mig. Behöver jag säga mer än så?

Idag är det en lugn dag, jag tänkte köra lite hemtenta. Niiiiice!
Vill ju ha in den snarast, skulle vara skönt så man blir av med den.
Imorgon tänkte vi vara lediga, antingen så blire badhuset, eller så drar vi busfabriken. Vi får se.

Sen är det en mormor och boa helg. Mamma ska jobba hela helgen, inte det roligaste, men det blir pengar som jag kommer behöva, för en liten Fisunge fyller snart 2 år. Älskade lilla bebis! Jag har köpt en pippikjol till henne, detär allt än så länge. På Kappahl finns det assöta byxor som jag ska köpa och en liten söt blus till, perfekt i vårsolen =)
Jag har bestämt mig för att det blir smörgåstårta och tårta, inga kakor eller annat tjaffs, det är ingen som vill ha ändå. Ev nån liten småkaka, men jag kommer inte ha tid att baka och fixa =)
Och på barnkalas ska allt vara hembakat, det är en oskriven lag :)
Jag kommer baka tårta, det ska bli kul. Jag har redan bestämt vad jag ska ha i tårtorna, och vad jag ska ha på dom. =)

I helgen tänkte jag vara i sörping jag med, det är nattcup så jag ska kolla på boys, haha. Nej, inte riktigt så. Men det är ju boys som spelar.

Nu prata jag med Natta o det blir badhuset imorn, nicenice. Kevin o Olivia kommer ha sjukt kul =)
Och jag med så klart, haha :D


All min kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hellu....Det var mig en fin dansklänning hon har lilla snuttan, hoppas nu det går bra imorrn.

Tänkte på det där med ditt horoskop...Det ska vi ju greja, poliser var det va?=) haha. Kram på er

2009-01-30 @ 19:32:10
URL: http://wikengard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: