Laddar för stängning.

Idag äre jobb, jobb, jobb!
Sen vill Flisus dra en snabbutgång. O det kan jag gå med på!
Det kan bli en bra spontan kväll =)

Måste bara få berätta att jag helt apprpå ingenting hittade Kristoffers lillasyster på bdb o vi började prata.
Sen hade hon sagt till sin pappa att hon pratade med mig och han hade börjat skratta och sa att vi alltid sprang till Ica o snodde saker tillsammans som vi sen gick till sandlådan med =)
Haha, han kom ihåg mig som en glad liten tjej :)
Hon skickade över massa söta bilder på mig o Kristoffer.
Ska laddda upp dom sen, men nu ska jag springa till bussen så jag inte blir sen. Måste bara klä på mig först. Haha!!!

all min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: