Hemkommen efter ett par timmar på Ikea.

Hejsano hallå.
Hemma nu efter en timme eller två på Ikeas shopinggator.
Hade lite kvalitetstid med min pappa och min dotter.
Resultatet av den turen blev
skohorn, glas, påslakanset till fisens nya säng, en säng, ett bord o två små stolar, och en groda man har på väggen o kan lägga massa småskit i.
Olivias rum kommer bli så fint nu när det börjar bli ordning. Vill bara ha nya tapeter nu. För dom här är fruktansvärt skitiga o äckliga.
Se om pappa skulle bygga sängen imorn, då kanske det redan imorn blir sömn för Olivia i eget rum. Gaah, hur ska detta gå =)
Skulle ha köpt en matta med, men det får bli nästa gång. o stativet får också bli nästa gång :)
Sen är det bara mitt rum med som ska fixas lite... men men, det kommer det med.
Nu ska jag svabba av lite fort, sen ska jag springa till bussen.

Måste bara bjuda på dessa söta kort nu när det äntligen fungerade.
Det är jag när jag är liten, vet inte exakt hur gammal. Och Kristoffer. Jag var pojktokig redan då med andra ord.

                 

                 
                               Haha, titta, jag ville ju pussas hela tiden. Guu va vi var söta.
                                          Tack snälla Angelie för att du skickade bilderna.

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: