Hej alla glada...

För jag är allt utom glad. Crap!

Jag mår skit. Like always.
Jag har en skituppsats att skriva klart. Like always.
Och jag är bitter. Like always.

Niklas kan EJ prioritera. Det tackar man för.
Imorgon drar han till Östersund o ska bo där. Vi pratade om att ses idag, men nej. Det hade han inte tid med.
Då vill han ses imorgon. Men nej, det har jag inte tid med. Imorgon är det sista dagen med uppsats. Tyyyp!
Ska leta referenser hela dagen o tänker inte ens andas frisk luft, förutom när jag går till banken för att inhandla ny dosa. Tackar. 250:- fattigare för o betala alla jävla äckliga räkningar.

Sen ska jag ut till mamma o pappa och ha lite kvalitetstid. Vet inte om jag är så sugen bara med mitt humör. Men det kan bli trevligt. O så hoppas jag ju lite på att dom vill ta med Olivia någonstans på fredag så jag kan sitta med uppsats. Kul liv verkligen. Uppsats, uppsats, uppsats, uppsats, uppsats, uppsats....
I hela mitt huvud snurrar uppsats. Så jag var tvungen o ta med Fis ut o rensa skallen.
Kanske inte bara berodde på det, men en del av det.

Nu ska jag allt ta en glass och sen sova. Skit i uppsats!
Ska lyssna på bra musik med. Lifehouse som någon betydelsefull person spelat för mig. Den musiken är kanon.


Detta är då jag, min söta granne Julia och min söta bebis Olivia, som mest funderar på vilken napp hon ska ha.

All min kärlek <3


Kommentarer
Postat av: jullan

den bilden är braD:D:D:DD:D.DDDD:D:D:D:D:D:D:D:D:Dhahahahahahahahamoaahahahhahahahahahahhahahahhahahahahahhahahahaa hehe jag har tråkifgttr

2009-04-30 @ 13:44:19
URL: http://eriikssonjuliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: