Antologi och huvudvärk...

3 av mina 4 senaste inlägg heter något med Antologi.
Yeay, jag har inget liv.

Nu ska jag öppna dokumentet, skriva klart texten. Sen bär det av till banken och fixa nya dosan.
Sen vidare hem för att betala räkningar o hoppas att jag har några få kronor kvar att leva på.
Sen efter det så ska jag tillbaka till skolan och hoppas på att jag hittar alla referenser jag vill ha. Skriva ner dom med penna o block för att sedan dra vidare hem o skriva in det i texten.
Försök sitta på skolan med denna huvudvärk. Det är inte roligt!!!

Idag känns det som att det är sista rushen. Ev att det blir en stund på lördag med för jag hoppas skolbiblioteket har öppet då. Annars kanske Sara kan passa Fis en stund på måndag kväll så får jag fixa det då.

Förstå, jag är i sluttampen, o den är nääääästan färdig.
Och tro't eller ej. Jag är ganska nöjd med den.
Får la se vad Josie säger, tänkte hon skulle få läsa den ikväll :)
Fler som vill korrekturläsa?



All min kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tyvärr så är biblioteket stängt på lördag... Men vi ska till kolmården imorn, om Olivia vill följa med och dina föräldrar kanske. Ses sen!

2009-04-30 @ 09:47:26
Postat av: sara

Den var suuper bra, du är så jääävla dukig trots dina pms utbrott mste jag ge dig en eloge till ett bra arbete..

2009-04-30 @ 10:41:35
URL: http://xtrasaravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: