God morgon

Här sitter vi nu, hade aldrig tid igårkväll. Olivia o jag gick o la oss kl. 20,00. Hon var verkligen dyngtrött efter Johns kalas, massa folk o sen sina små kusiner som sög musten ur henne. Men när hon väl ligger i sängen så blir hon jättepigg. Förstår inte det där =) Samma visa varje gång.
Hon pratade om Britten, Mommo o Boa. Haha.

Britten, kom då!!!

Vid 21 ringde vi mormor och efter att ha snackat i en kvart med henne så gick vi upp, inte en chans att Fisen skulle sova. Och jag såg min chans till en liten, liten sovmorgon =)
Vilket det belv, vi gick ju upp vid kvart över nio. Haha. Då vaknade jag av att Olivia ropar Mamma, mamma, mammaaaaa! Vänder mig om o undrar vad det är frågan om, haha då ligger hon under täcket o ska busa =) Hahaha, Sjukt söt min älskade bebis!!!

Det var trevligt på kalaset. Mycket folk och god mat. Lojzan äter ju inte taco, mitt kära ex som var tacotokig, samt min älskade pappa som var ännu värre och resultatet blev att taco ej längre står på matschemat. Det blir bara någon gång ibland. O då kanske max 2 ggr per år. Det vill säga om jag bjuder någon på det som i år, då är det Erik och sen Tommy o Matte som blev bjudna. Så ja, 2 ggr per år =)
Men jag fick iaf i mig lite mat :D Det smakar ju helt okej. Ibland!

Planerna idag är att softa lite nu. Käka lunch makaroner och ostsås och sen sova middag. Vid 15 ska vi vara hos Richard, Camilla och Oliver o baka pepparkakor och lussekatter. Tror till o med att det skulle bjudas på mat =) Så det blir ju riktigt trevligt :D

All min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: